Tuesday 10 June 2014

hari ini entah kenapa  aku buka blog yang telah terlalu lama kutinggalkan.seakan aku berlari di atas satu jalan yang tidak pernah aku lalui.sebenarnya kekangan kerja yang memburu waktu membataskan untuk  semua ini

dua hari lepas aku pulang menjenguk ibu dan ayah,aku bwa ke rumahku ,,kami makan2,kesdihan tidak terucap ibuku terlalu uzur dari segi mindanya,ingatannya hampir sudah 50 persen lupa,,ia mngidap alziemier,,mak..selama ni kami lalai jga mak..selama ni kami anak2mu lalai jaga kabajikan mak,mak maafkan kami,,ampunkan dosa kami,,bagaimana nak menyembuhkan mak?

YaAllah jika boleh pahalaku mengaji dan mendalami quran dn islam ini boleh ku beri pada mak,,maka ambillah ya Allah...berilah pd mak ganjarannya agar mak sembuh dan sihat..agar mak tenang.

hari ini aku sebenarnya aku  terlupa untuk sedekahkan Al Fhatihah pada mak dan ayah,,mengapa sampai aku lupa?..mak...

mak
andai aku lupa hari ini aku ada  mak
ampunkan dosaku
andai hari ini aku lalai jaga mak
ampunkan juga dosaku
andai aku lupa mak rindu anak-anakmu
keampunan aku pinta

mak
kepedihanmu
kesedihanmu
kelupaanmu
kesukaranmu
aku rasa dengan mata hati

YAllah,,sembuhkanlah mak..

No comments: